شرایط و قوانین خدمات

شرایط و قوانین خدمات + نحوه و مقررات فروش و همکاری

 

  1. شرایط و ضوابط عمومی استفاده از وبسایت و خدمات ما (Our General Terms)
  2. قوانین ما برای مشتریان خدمات/محصولات وبسایت ما (B2C Rules for Customers)
  3. مقررات وبسایت برای همکاران ارائه دهندگان سرویس و فروشندگان خدمات (B2B Rules for Service Providers & Vendors)
  4. قوانین ما برای بازاریاب ها و همکاران فروش محصولات/خدمات (B2B Rules for Affiliates & Sales Partners)

 

کلیه این شرایط و قوانین در روز 13.06.2018 بروز رسانی گردیده است و بعدا نیز می تواند در صورت لزوم تغییر و یا بروز رسانی گردد. اگر چه ما سعی می نماییم تا کمترین و کوچکترین تغییرات را در شرایط و قوانین خود داشته باشیم تا ثبات قوانین و آرامش در عملکرد حفظ گردد. 

1) شرایط و ضوابط عمومی استفاده از وبسایت و خدمات ما

(Our General Terms)

ورود کلیه افراد حقیقی و حقوقی را به وبسایت بازار خدمات (و سایر سایت ها و کانال های ما) خوش آمد عرض میکنیم و استفاده از وبسایت ما برای کلیه افراد امکان پذیر می باشد، اگرچه ما تنها کار ها و خدمات شرعی، اخلاقی و قانونی ارائه می نماییم؛ لذا خواهشمندیم تا شرایط و ضوابط لازم را رعایت فرمایید.

در سایت ما شما با وارد نمودن اطلاعات خود در فرم های مختلف (ایمیل، شماره موبایل …)، وارد فرایند های متفاوتی می شوید. لذا دقت نمایید تا اطلاعات خود را دقیق و صحیح وارد نمایید، چراکه در صورت اشتباه وارد نمودن اطلاعات خود, مشکلات و عواقب ناشی از آن بر عهده شما خواهد بود و ما مسئولیتی در این مورد نمی پذیریم.

 

ما مبلغی خارج را از سیستم مالی و حسابداری وبسایت دریافت نمی کنیم. یعنی می بایستی از طریق درگاه های قرارداده شده در سایت به ما پولی را پرداخت نمایید. درگاه ها، از وبسایت های بسیار خوب و معتبر  https://www.zarinpal.com , https://pay.ir می باشند که شما را به درگاه های بانکی (یا PSP) از طریق شاپرک (https://***.shaparak.ir) که مستقیما زیر نظر بانکی مرکزی ایران می باشد (و معتبرترین و امن ترین درگاه پرداخت در ایران است) برای پرداخت آنلاین متصل و مرتبط می نمایند. درگاه پرداخت Pay.ir جزئی از شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش (https://sep.shaparak.ir) می باشد که با استفاده از آن می توانید به درگاه بانک سامان متصل شوید و پرداخت سفارش خود را به راحتی و با امنیت بسیار بالا انجام دهید. درگاه پرداخت زرین پال نیز با امنیت و قابلیت زیاد شما را به درگاه بانکی یا PSP متصل می نماید که شما از طریق کارت شتابی (پرداخت موبایلی مانند کد USSD و غیره نیز وجود دارد…) به یکی از درگاه های زیر دامنه شاپرک  (https://*****.shaparak.ir) وصل می شوید و پرداخت خود را انجام می دهید.

درگاه کیف پول حساب کاربری نیز برای مرجوع شدن سفارشات و یا تسویه حساب های خاص دیگر می باشد که مجددا از طریق درگاه های مذکور می تواند شارژ گردد. اگر شما قرار باشد که مبلغی را از ما دریافت نمایید، مثلا پولی که به کیف پول حساب شما آمده است، در صورت تمایل شما برای برداشت وجه، به راحتی می توانیم به صورت آنلاین آن را برای شما به کارت بانکی شما واریز نماییم. لذا تمامی گردش های مالی ما در سیستم مالی وبسایت ما، چه از طریق درگاه بانکی و چه از طریق کیف پول حساب بوده باشد؛ مبدا، مقصد، هدف و علت تراکنش کاملا ثبت شده و مشخص و شفاف می باشد.

شما می توانید حساب کاربری خود را در این سایت از 100,000 ریال تا 100,000,000 ریال به هر میزانی که تمایل داشتید شارژ نمایید (شارژ کیف پول) تا در مواقع لزوم خرید های خود را به آسانی با شارژ خساب خود انجام دهید. در صورت لغو یا مرجوع شدن سفارش به هر دلیلی، در ابتدا مبلغ پرداختی به کیف پول حساب بازگردانده خواهد شد و سپس در صورت نیاز می توانید با ما تماس حاصل فرمایید تا پول را به کارت بانکی شما به طور کامل برگشت دهیم.

 

همانطوری که در ادامه توضیح داده می شود، ما به افراد در برخی مواقع به خاطر قدردانی و اعلام رضایتشان لوح تقدیر اهدا می نماییم. سپس ما می توانیم رضایت مکتوب آنان را به عنوان سند رضایت بایگانی و یا در صفحه لیست برخی از بهترین قدردانی ها منتشر نماییم. در صورتیکه تمایل ندارید اسم یا ایمیل یا … شما در آن دیده شود، می توانید با ما تماس حاصل نمایید تا آن قسمت را که مورد تاکید شماست در رضایت نامه شما برای انتشار عمومی پنهان نماییم.

 

ما به طور کلی این حق را برای خود محفوظ می دانیم که بنا به دلایلی که ممکن است فقط خود ما از آن اطلاع داشته باشیم، به خاطر مسائل حقوقی، اخلاقی، بیزینسی و غیره… از پذیرفتن بعضی افراد یا کاربر ها در برخی موارد به عنوان مشترک، مشتری، نویسنده، فروشنده، ارائه دهنده سرویس، بازاریاب، همکار فروش و … معذور باشیم و اجتناب نماییم، در هر زمانی از همکاری یا تعامل، و به موجب هر دلیلی که ما صلاح بدانیم. البته واضح است که ما حقوق هیچ فردی را به هیچ وجه پایمال نخواهیم کرد و برای مثال اگر مشتری مبلغی برای سفارشی پرداخت کرده باشد، سفارش قابل لغو می باشد از سمت ما (که معمولا خیلی به ندرت و بعید خواهد بود و بنا به دلایل بسیار خاص…) و پول مشتری به طور کامل به وی بازگشت داده خواهد شد.

 

 

2) قوانین ما برای مشتریان خدمات/محصولات وبسایت ما

(B2C Rules for Customers)

به طور کلی ما فروشگاهی داریم که در آن ما چند فروشگاه زیر مجموعه (فعلا 3 فروشنده از نتورک خود ما) داریم که در آن فعال هستند، و بسیاری فروشندگان دیگر نیز در آن هستند که هر کدام فروشگاه های زیر مجموعه و مستقل (البته نه کاملا مستقل… چون قوانین و ضوابط فروشگاه ها در همین جا یکسان سازی و بیان شده) می باشند و شما می توانید هر محصول یا خدماتی را انتخاب و به عنوان مشتری آن ها را جدا جدا و یا با هم به صورت ترکیبی سفارش دهید. سایت ما مسئولیت نظارت بر کیفیت و قوانین را تا جایی که در این جا تشریح داده شده به عهده می گیرد که این نیز اعتماد و ضریب کیفی ارائه محصولات/خدمات را می تواند برای مشتریان افزایش دهد چراکه هدف ما رضایت شماست.

برخی محصولات/خدمات فروشگاه ما دارای فروشندگان مختلفی هستند یعنی حتی یک محصول را چند فروشنده می توانند به فروش برسانند که این حق انتخاب و رقابت را افزایش می دهد که در نهایت باعث افزایش کیفیت و کاهش قیمت در این رقابت خواهد شد. اگر سفارش شما دارای محصولات/خدماتی از فروشندگان (فروشگاه های زیر مجموعه) سایت باشد، سفارش ترکیبی خواهد شد (یعنی مثلا سفارش 742 شامل زیر سفارشات 743، 744 و 745 می شود)، و جهت افزایش کیفیت کنترل و ارائه خدمات و پشتیبانی مناسب برای هر یک، فاکتور آن ها جداگانه نیز صادر و پیگیری خواهد شد، در واقع شبیه باندل چند سفارش جدا؛ ولی اگر تمامی سفارشات شما از یک فروشنده و از یک فروشگاه زیر مجموعه باشد می تواند تبدیل به یک فاکتور و یک شماره سفارش واحد گردد.

در هنگام سفارش ترکیبی این پیغام، بعد از سفارش در هنگام مشاهده فاکتور آنلاین در صفحه اعلام پرداخت سفارش (که از شما مشتری های گرامی بابت سفارش انجام شده از همین جا تشکر می نماییم!) چنین پیغامی ظاهر می شود که فقط جهت یادآوری این موضوع است و لزومی به انجام کار خاصی از سمت مشتری ندارد:

یادداشت: این سفارش محصولات چندین فروشنده دارد. بنابراین این سفارش به سفارش‌های چند فروشندگی تقسیم می‌شود. هر سفارش به طور مستقیم توسط فروشندگان مربوطه انجام می‌گیرد.

 

در صفحه پرداخت سفارشات فروشگاه خدمات، که شما با وارد نمودن اطلاعات الزامی (* ستاره دار ها الزامی می باشند) در فرم جزئیات پرداخت و انتخاب درگاه پرداخت دلخواه و کلیک بر روی ثبت سفارش می توانید فرایند خرید خود را تکمیل نمایید تا با پرداخت آنلاین از طریق بانک (یا PSP) مورد علاقه خود، سفارشات شما ثبت و سپس فرایند “انجام و تحویل” شروع گردد. لطفا دقت فرمایید تا اطلاعات خود را دقیق و صحیح وارد نمایید، چراکه در صورت اشتباه وارد نمودن اطلاعات خود, مشکلات و عواقب ناشی از آن بر عهده شما خواهد بود و ما مسئولیتی در این مورد نمی پذیریم.

جهت حفظ حریم خصوصی مشتریان ما و امنیت اطلاعات شما مشتری های محترم، ما تمامی جزییات اطلاعات مشتری را در اختیار فروشنده قرار نمی دهیم و در رسید سفارش فروشنده تنها اطلاعات ضروری خواهد آمد نه جزییات غیر ضروری از مشتری های ما. این نیز به خاطر تکریم حقوق مشتری ها و رضایت بیشتر آنان از بازار خدمات ما می باشد.

برای توضیحات بیشتر و نحوه همکاری و پرداخت حق الزحمه خدمات، که تنها گام ابتدایی برای آغاز همکاری بلند-مدت و بسیار حرفه ای می تواند باشد، می بایستی در هر زمان به همین صفحه شرایط و قوانین خدمات وبسایت مراجعه فرمایید تا آگاهی کافی در مورد شرایط همکاری و مقررات وبسایت ما کسب نمایید و فقط در صورت رضایت کامل و قبول نمودن 100 % بند ها و قسمت های آن، سفارش های مورد نظر را پرداخت نمایید!

در صورتیکه شما مشتری گرامی از سرویس های ارائه دهنده یا محصولات فروشنده راضی نبوده باشید و طبق مکاتبات و مستنداتی که باید قابل ارائه به ما باشد، ما پول شما مشتری محترم را پس می دهیم و معامله کنسل خواهد شد. در صورتیکه فروشنده نیز به هر دلیلی تمایلی به همکاری یا ارائه خدمات به مشتری نداشته باشد می تواند به راحتی آن را کنسل نماید و پول مشتری را ما پس می دهیم. پول مشتری تنها زمانی به دست فروشنده می رسد که ما دریابیم که فروشنده خدمات مذکور را با کیفیت قابل قبولی ارائه داده باشد و سفارش انجام و تکمیل شده باشد به اندازه کافی!

 

 

3) مقررات وبسایت برای همکاران ارائه دهندگان سرویس و فروشندگان خدمات

(B2B Rules for Service Providers & Vendors)

همکاران گرامی می توانند در صورت تمایل به عنوان فروشنده از صفحه ثبت نام ارائه دهندگان سرویس و فروشندگان درخواست خود را ثبت و اقدام به راه اندازی فروشگاه زیر مجموعه در این وبسایت نمایند. کلیه فروشگاه ها و فروشندگان می بایستی کاملا صادقانه، با برخورد خوب و با صبر و حوصله با مشتریان ما برخورد نمایند. قوانین کلی (ضوابط و قوانین عمومی) استفاده از این وبسایت نیز شامل آنان خواهد شد، لذا واضح است که باید محصولات/خدمات اخلاقی و قانونی ارائه نمایند.

 

مبلغ محصولات/خدمات موجود در سایت ما، با توجه برنامه ریزی ها و اهداف تعیین شده، بین 100 هزار تا 100 میلیون ریال می باشد؛ یعنی قیمت یک آیتم برای خرید(قیمت با تخفیف و …)، نمی تواند کمتر از 10 هزار تومان یا بیشتر از 10 میلیون تومان باشد! اگر چه بهتر است که در بازار خدمات ما، قیمت ها حدود 100 الی 200 هزار تومان تعیین شود و برای سفارشات گران تر، به صورت گام به گام آیتم های جدا تعریف شود تا مشتری و همینطور فروشنده ریسک زیادی بابت رائه خدمات در یک مرحله انجام ندهند، که این باعث افزایش کیفیت و رضایت مندی مشتری ها و فروشنده ها در این بازار می گردد.

 

حق الزحمه (کمیسیون) فروشندگان و ارائه دهندگان سرویس، پس از کسر مبلغ تخفیف و کوپن و… از آن محاسبه می شود، لذا میزان درآمد/فروش واقعی پس از اعمال تخفیف ها و کوپن ها می باشد و برای همین است که از سود بیان می نماییم معمولا؛ چراکه میزان واقعی درآمد همان سود با اعمال این موارد است. ما هیچ گاه منظورمان سودخالص نیست بنابراین نگران مخارج ما نباشید (برای مثال هزینه های تبلیغات و توسعه پلتفرم و …)، مبلغ دریافتی شما از درآمد/فروش می باشد، منتها همانطور که بیان شد، از سود به این معنی که از درآمد واقعی می باشد؛ چون وقتی کد تخفیف و سایر تخفیفات به محصولات/خدمات اعمال شده است ما نیز پولی در آنجا بدست نمی آوریم لذا سود ما همان درآمد واقعی در سفارشات می باشد. ما معمولا به طور عادی و در روال رایج در سیستم مالی سایت، 75 % از فروش/درآمد را می توانیم به فروشنده ها تقدیم نماییم.

هزینه های اضافی مانند مالیات، و حمل و نقل و … بر عهده فروشنده خواهد بود. ما به طور عادی و در روال معمول 75 % از سود محصولات/خدمات آن فروشنده ها (ارائه دهندگان سرویس و فروشندگان خدمات) را به آنان پرداخت می نماییم. چرا که معمولا 15 % از درآمد را ممکن است به بازاریاب ها اهدا کنیم. در برخی موارد که محصولات/خدمات مال خود سایت های ما باشد (اس.ام.پی، 2018 مارکتینگ، خدمات بازار…) ما حاشیه سود کمتری برداشت می نماییم و تنها حدود 20 درصد به فروشندگان خودمان می دهیم، چرا که می خواهیم 50 % از فروش/درآمد به بازاریاب هایمان اهدا کنیم؛ ولی به تمامی فروشندگان/ارائه دهندگان سرویس دیگر می توانیم 75 % از فروش/درآمد را تقدیم نماییم.

فرض کنید که مشتری، در شرایطی که کوپن کش-بک 7 درصد تخفیف ویژه را دریافت و استفاده کرده باشد، پس از پرداخت آنلاین موفق، بلافاصله 7 % از پولی که اینترنتی پرداخت نموده به حساب کاربری وی بازگشت داده می شود که به آن کش-بک گفته می شود. یعنی در واقع مشتری 93 % از مبلغ را پرداخت نموده و بعدا با موجودی حساب کاربری خود می تواند خرید دیگری انجام دهد و یا اینکه با ما تماس حاصل نماید تا موجودی حساب را نقدا به کارت بانکی وی واریز نماییم. از این فروش، درآمد حاصله همان 93 % مبلغ خدمات/محصولات می باشد؛ یعنی فروش با 7 درصد تخفیف ویژه و واقعی!

لذا ما از این فروش در این حالت، به فروشندگان / ارائه دهندگان خدمات معمولی بیش از 75 % از فروش را می دهیم و به بازاریاب های معمولی 15 الی 50 % از درآمد را تقدیم می کنیم. 

برای مثال اگر یک خدمات 100 هزار تومانی را با این شرایط مشتری سفارش دهد، خواهیم داشت:

درآمد = فروش – کوپن

100.000 – 7.000 = 93.000

حق الزحمه فروشنده = فروش – 0.25 * درآمد
100.000 – 0.25*93.000 =

100.000 – 23.250 = 76.750

 

لذا 76.75 درصد به فروشنده می رسد در حال 7 درصد تخفیف ویژه کش-بک، که بیش از 75 % از فروش می باشد!

سود = درآمد – حق الزحمه فروشنده

93.000 – 76.750 = 16.250

سود خالص = سود – حق الزحمه بازاریاب

16.250 – 93.000*0.15 =
16.250 – 13.950 = 2300

در حالت بدون چنین تخفیف ویژه ای فروشندگان همان 75 % از فروش، و بازاریاب ها هم 15 تا 50% از فروش آیتم های موفق را بدست خواهند آورد.

لذا به طور کلی می توان گفت که حداقل 75 % از فروش را به فروشندگان و حداقل 15 % از درآمد را به بازاریاب ها تقدیم می کنیم.

 

جهت برداشت سود، شما فروشنده/ارائه دهنده سرویس محترم مبلغ حق الزحمه/کمیسیون فروش خود را (علاوه بر درآمد حق الزحمه بازاریابی خود اگر بازاریاب/همکار فروش نیز در این سایت هستید)  معمولا هر دو هفته یکبار (14 روز)، ابتدا در کیف پول حساب کاربری خود دریافت خواهید نمود که در صورت درخواست برداشت از حساب، به کارت بانکی شما واریز خواهد شد.

ارائه دهندگان سرویس می توانند پس از تایید حساب فروشندگی خود، محصولات/خدمات خود را برای انتشار، خودشان در فروشگاهشان ارسال نمایند، اگرچه باید توسط مدیر سایت تایید و در صورت نیاز به ویرایش تغییراتی صورت پذیرد و سپس برای عموم قابل مشاهده و استفاده گردد. همچنین عکس و فایل های مورد را می توانند آپلود نمایند و ما نیز توصیه می نماییم تا رزومه کاری و نمونه کار ها و اسکرین-شات از برخی گزارش های نمونه را ارسال نمایید تا مخاطبین و مشتریان آینده بتوانند قدرت و کیفیت خدمات و محصولات شما را پیش بینی کنند. همچنین می توانید به عنوان یک فروشنده که خدماتی را در وبسایت ما عرضه می نمایید، یک کوپن ویژه نیز برای محصولات/خدمات خود در اینجا بسازید که ابتدا باید به تایید مدیر سایت برسد.

 

 

4) قوانین ما برای بازاریاب ها و همکاران فروش محصولات/خدمات

(B2B Rules for Affiliates & Sales Partners)

اگر شما تمایل دارید تا از راه های قانونی و اخلاقی و شرعی که مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران نیز باید باشد، در اینترنت و یا خارج از اینترنت به هر طریقی که اخلاقی و درست باشد و تاثیر منفی بر روی مخاطب یا برند ما نگذارد، می توانید لینک های بازاریابی، کد تخفیف بازاریاب و صفحه فرود اختصاصی بازاریاب به راحتی ( علاوه بر کد های تخفیف اختصاصی برای فروشندگان که می توانند بازاریاب هم باشند…) دریافت نمایید و به راحتی از مخاطبین خود درآمدزایی نمایید؛ مخصوصا اگر مخاطبین شما افراد حرفه ای در زمینه مارکتینگ و خدمات دیجیتال باشند.

همانند سایت های بزرگی که در دنیا کار بازاریابی اینترنتی را به همین روش ها با دادن لینک و استور های بازاریابی به بازاریاب ها (همکاران فروش) انجام می دهند، سیستم ما نیز آخرین فرد ارجاع دهنده را معتبر می شمارد و به آخرین لینک بازاریابی که برای مشتری قبل از سفارش ارسال شده بود اعتبار داده می شود. میزان کمیسیون (حق الزحمه خدمات) بازاریاب/همکار فروش تا 15 % برای محصولات/خدمات دیگران و تا 50 % برای محصولات/خدمات خود ما (2018marketing.com, 2018marketing.ir, cfsmp.ir) می باشد فعلا؛ و بعدا ممکن است آن را افزایش دهیم.

این جا یک بازار فروش محصولات/خدمات شبیه آمازون است (اگرچه آمازون محصولات می فروشد نه خدمات) که دقیق همچین سیستمی دارد که هم باید درصدی را (مثلا تا 75 %) به فروشندگان محصولات بدهد و حدود 4 تا 8 درصد (در برخی موارد تا 15 %) را به بازاریاب ها پرداخن کند. ما حداکثر 50 % برای محصولات/خدمات خودمان و تا 15 % برای سایر آیتم ها از درآمد/فروش به ازای هر سفارش را به بازاریاب آن می توانیم تقدیم کنیم (بستگی به محصول یا خدمات دارد که چه درصدی را برای آن تعریف کنیم). ما در برندی دیگر، قبلا در آلمان چندین سال بازاریاب برخی محصولات بین المللی آمازون بودیم و کاملا این نتورک را تجربه کردیم… همین طور کلیک-بانک که این سایت نیز شباهت هایی به آن دارد و بیشترین درآمد بین المللی ما در آلمان از کلیک-بانک بود (که تا 75 % به بازاریاب ها پرداخت می کند)، و این سیستم پیچیده به این شکل برای اولین بار در ایران توسط ما در اینجا با موفقیت پیاده سازی و راه اندازی شده است! (ما محصولات مختلفی به عنوان فروشنده نیز در نتورک آمازون و کلیک-بانک داشتیم که بازاریاب های زیادی آن ها را در سراسر اینترنت تبلیغ می نمودند و تجربه این مسائل را نیز به طور بین المللی داریم.) ما تا 90 روز (3 ماه) کوکی های ایجاد شده توسط لینک های بازاریابی خود را معتبر و فعال نگه می داریم و هر مشتری که توسط لینک بازاریابی شما وارد سایت ما شود، و خرید از طریق کوکی آن انجام شود (یعنی مثلا کوکی های مرورگر مشتری پاک نشده باشد قبل از خرید)، هر محصولات/خدماتی که از سایت ما خرید کند، بازاریاب آن کمیسیون مربوط به هر مورد را دریافت خواهد کرد. در سایت های  آمازون و کلیک-بانک نیز لینک ها و ارجاع های بازاریابی طول عمری بیش از این ندارند (در آمازون 24 ساعت و در کلیک-بانک 60 روز… البته اگر در سایت آمازون فرد مخاطب بازاریاب، اگر محصولات را در همان روز اول به سبد خرید اضافه کند و تا 89 روز بعد خرید نماید نیز کوکی معتبر خواهد بود و بازاریاب درصد خود را دریافت خواهد نمود).

 

همچنین، ارجاع‌های پرداخت نشده به طور خودکار در هنگام استرداد یا لغو خرید اصلی، رد خواهند شد. یعنی اگر خریدی انجام شد و به هر دلیلی بعدا لغو شد، ما پول مشتری را استرداد می نماییم و چون پولی دریافت نکردیم، بنابراین کمیسیون (پورسانت) هم به بازاریاب تعلق نمی گیرد. این نیز از قوانین رایج و معقول در بازاریابی می باشد.

اگر ایحیانا در ردیابی ارجاعات لینک های بازاریابی مشکلی یا خطایی رخ داد، با ما تماس حاصل فرمایید تا آن را بررسی نماییم. در صورتی که اثبات شود خطا و مشکلی از سیستم ما بوده، نقدا پول شما را پرداخت خواهیم نمود، پس اصلا نگران زحمات تبلیغات خود به عنوان بازاریاب (همکار فروش) نباشید! توجه داشته باشید که این سیستم هر بازدید لینک بازدیدکننده واحد را یکبار تلقی می کند و 1 بازدید نمایش می دهد (یعنی مثلا اگر خود شما چندین بار با آن لینک ها سایت را ویزیت کنید، همچنان 1 بازدید نشان می دهد؛ چون این سیستم به بازاریاب ها اجازه نمی دهد که از خرید خودشان کمیسیون دریافت کنند لذا لینک ها برای فرد ارجاع ایجاد نمی کنند). اگر از 1 بازدیدکننده چندین محصولات/خدمات بازدید و خرید شود، در سیستم 1 بازدید نمایش داده می شود ولی تمامی خرید ها لحاظ مشود و مثلا 10 خرید موفق انجام برای شما 10 ارجاع محسوب و نمایش داده می شود. اگرچه سیستم فروشنده ها از سیستم بازاریاب ها جدا و به طور موازی کار می کند لذا سیستم بازاریابی مثلا 15 % به شما فروشنده ای که بازاریاب هم هستید می تواند پرداخت نماید چون شما لینک را به خریدار می فرستید و خریدار پس از خرید از طریق لینک شما، مثلا 15 % درآمد برای شما به عنوان بازاریاب ایجاد می کند، چون نه شما خریدار بوده اید نه می داند که شما صاحب محصول/خدمات هستید. از طرفی به طور موازی سیستم فروشنده ها به شما مثلا 75 % کمیسیون می دهد و در کل شما می توانید صاحب مثلا 90 % از درآمد محصولات/خدمات خود شوید. در موارد خاص، مثلا برای بازاریاب هایی که بسیار خوب و موفق عمل کرده اند،ما می توانیم مثلا 20 % کمیسیون در نظر بگیریم، ولی به طور نرمال همان 15 % برای همه بازاریاب ها هست ولی هر محصول درصد بازاریابی خود را دارد، مثلا خدمات شماره یک ما 50 %، محصول یک فروشنده یک 5 % و خدمات سوم فروشنده چهارم در بازار سایت ما 10 % می باشد، لذا مبلغ ارجاع برای هر محصول درصد مشخص شده برای آن محصولات/خدمات می باشد مگر اینکه عدد خاصی برای آن تعریف نکنیم که در آن صورت درصد مشخص شده برای بازاریاب در سیستم لحاظ می گردد.

ما هم لینک بازاریابی داریم، هم کوپن بازاریابی، هم لندینگ-پیج بازاریابی. اگر یک بازاریاب از این همه این ها هم به طور همزمان استفاده نماید، همیشه کوپن تخفیف بازاریاب آن برنده می شود، نه اینکه همه آنها با هم تاثیر بگذارند (حتی اگر لینک بازاریاب دیگری بوده باشد!) و چند برابر کمیسیون دریافت نمایند، این طور نیست! فقط به اندازه کمیسیون کوپن(کد تخفیف) توافق شده (مثلا 15 %) دریافت می نماید.

 

این مسئله را نیز بدانید که در حال حاضر در ایران و خارج از ایران سیستم های بازاریابی اینترنتی یا غیر اینترنتی که در آن به یک بازاریاب یا به همه آن ها بشود کلک زد وجود دارد که فلان ارجاع یا مبلغ که باید قاعدتا به بازایاب برسد، پرداخت نشود چون سیستم اصلا فلان بازاریاب را برای فلان مورد نادیده گرفته عمدا… خود سایت آمازون اکانت برند دیگر ما که در آلمان برای نتورک آمازون چندین سال بازاریابی و فروش انجام میداد را با یک بهانه بی خودی بست… اگر در اینترنت نیز جستجو کنید می بینید که آمازون که چند میلیون بازاریاب اینترنتی دارد تعداد زیادی از آن ها را با بهانه های بی خودی می ریزد تا سود کمتری از دست دهد… (همین طور گوگل ادسنس که 3 بار اکانت ما را بست با دلایل الکی…) چون نمی خواهند زیاد در این پروگرم ها کاربر داشته باشند… و اگر هم کاربر های این پروگرم ها ناراضی باشند برایشان زیاد مهم نیست، چون به اندازه کافی احساس می کنند که قدرتمند هستند و… ولی ما خدمت شما بازاریاب ها و همکاران فروش محترم قول می دهیم و هر جا هم که نیاز بود مدارک و مستندات لازم را ارائه می نماییم که کاملا صادقانه و منصفانه بر خورد نماییم و تمامی همکارانی که به شرایط و قوانین خدمات ما پایبند باشند، همیشه برای ما محترم و بسیار مفید خواهند بود.

جهت برداشت سود، شما بازاریاب (همکار فروش) محترم مبلغ حق الزحمه/کمیسیون بازاریابی خود را (علاوه بر درآمد فروش اگر فروشنده/ارائه دهنده سرویس نیز در این سایت هستید) معمولا هر دو هفته یکبار (14 روز)، ابتدا در کیف پول حساب کاربری خود دریافت خواهید نمود که در صورت درخواست برداشت از حساب، به کارت بانکی شما واریز خواهد شد.

 

همچنین برای اطلاعات بیشتر در مورد فعالیت ها و خدمات ما می توانید به صفحه درباره ما مراجعه فرمایید.

با تشکر فراوان

 

شرایط و قوانین خدمات + نحوه و مقررات فروش و همکاری   شرایط و ضوابط عمومی استفاده از وبسایت و خدمات ما (Our General Terms) قوانین ما برای مشتریان خدمات/محصولات وبسایت ما (B2C Rules for Customers) مقررات وبسایت برای همکاران ارائه دهندگان سرویس و فروشندگان خدمات (B2B Rules for Service Providers & Vendors) قوانین ما برای بازاریاب ها و همکاران فروش محصولات/خدمات (B2B Rules for Affiliates & Sales Partners)   کلیه این شرایط و قوانین در روز 13.06.2018 بروز رسانی گردیده است و بعدا نیز می تواند در صورت لزوم تغییر و یا بروز رسانی گردد. اگر چه ما سعی می نماییم تا…

User Rating: 2.9 ( 1 votes)