Marketing in 2018
سلام… وقت بخیر
تا حالا دقت کردین که خیلی چیز ها در سال های اخیر پیشرفت و تغییر کرده، مخصوصا در سال 2018؟
فکر می کنید که از سال 2018 تا سال 2025 چه تغییرات و پیشرفت های در زمینه مارکتینگ و تبلیغات، مخصوصا در دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات رخ خواهد داد؟
یکی از نکاتی که شاید لازم باشه بهش توجه کنید اینه که شرکت ها، سایت ها و اپلیکیشن های زیادی به دنبال رقابت با هم هستند، حتی به صورت داخلی در یک صنف و یا در یک کشور… و حالا آخرش قراره چی بشه؟ چقدر هزینه کردن برای استارتاپ و کسب و کارشون، و تا حالا چقدر سود خالص داشتن؟ بعضی ها مثل اسنپ و دیجی کالا قراره بزرگترین و معروفترین بمونند؟ چقدر می تونند در آینده سود و موفقیت داشته باشند؟
هدف پلن های مارکتینگ شما چیه در کوتاه-مدت و بلند-مدت؟ آیا می دونین که هدف شما اگر جذب کاربر و مخاطب زیاد هست چطوری به اندازه کافی درآمد زایی ایجاد کنین ازش؟ و یا اگر هدفتون فقط درآمد زایی به هر قیمتی هست، لیست مشتریان هدف شما چقدر می تونه با ارزش باشه اگر باهاش درست رفتار کنین و پرورش بدین اونها رو؟
نکات و پیشنهادات بسیار زیادی در این مسائل وجود داره که اگر با ما در ارتباط باشید کم کم استراتژیک-پلن های فوق العاده براتون ارائه می کنیم…. اگر هر سوالی داشتین می تونین با ایمیل سایت در تماس باشید و یا برای مشاوره با شماره 09385598287 تماس بگیرید از طریق تلگرام یا موبایل، تا راهکار های جامع مارکتینگ برای کسب و کار فعلی یا آیندتون ارائه کنیم.
—
با تشکر فراوان
پورتال اس.ام.پی
Cf SMP – Californium Smart Marketing Planner, 2018Marketing Network